No more

publicerat: 2011-12-18 @ 15:20:01
Desto närmare jul vi kommer desto mer märker jag att mitt år här i USa börjar närma sig sitt slut.

En sak som verkligen gör att jag märker detta är att jag ska på mitt sista LCC möte idag, sedan blir det inget mer alls.. Det är väl inte direkt så att jag kommer sakna möterna i sig men just nu när jag inser att det är det absolut sista känndes det lite konstigt man har ju blivit van med att klaga över dem lite men på samma gång har det varit roligt att åka på dem.


Ingen aning om vad som händer idag mer än att jag jobbar lite till kvällen..
Kanske blir en film, dock ingen Wallanderfilm har sett tre utav dem nu på två dagar så har tröttnat lite på dem.


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Ja, tänk vad ett år kan gå fort. Undrar vad du kommer att sakna mest, frosen yoghurt kanske:) På svt finns en trevlig serie som heter Allt för Sverige. Du kan nog se den på svt play. Guy från NYC är jätterolig. Ha det,

2011-12-18 @ 16:35:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0