Marc by Marc jacobs

publicerat: 2011-12-17 @ 00:06:41
Omg!
Jag har precis gjort världens kap och jag är såå nöjd med mig själv men måste tacka mamma och pappa lite för de har på sätt och vis hjälpt mig.


Jag har länge haft koll på ett par skor från Marc by Marc jacbos(ett märke jag förövrigt är helt såld på) meen tyckte att 200dollar för dem var lite mycket.. Så väntade ett tag och de sänktes lite mer, till 150dollar men jag tyckte fortfarande att det var lite dyrt men så idag så jag att dem kostade 99dollar och idag fick jag två kuponger på totalt 50dollar, tror ni jag använde dem direkt eller?? 
Så totalt betaade jag 50dollar för skorna för även frakten blev gratis för det var någon extra drive, så ska få hem dem om en eller två dagar :)

Hur mamma o pappa kommer in i bilden är att de hjälpte mig på olika sätta att samla poäng så jag kunde få ina kuponger, så Tack!


Ska fortsätta att glädja mig över detta lite till och fixa lite med min fotobok..

Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Wow, vilket kap! Roligt att vi var till hjälp.

Man kanske får se underverken när de kommer:)

Hoppas det gick bra hos läkaren.

Kram

2011-12-17 @ 01:25:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0