Julradio

publicerat: 2011-12-01 @ 02:30:45

Äntligen har den startat, årets julardio!

Har precis laddat ner den så slipper att gå in på deras hemsida för att lyssna, nu ska vi allt få in lite julstämning här :)

julradio.se är det för er som vill kika in den

Händer inte så mycket annars här, tycker tiden går lite segt vill gärna att det ska gå fortare för om en vecka får jag träffa mina föräldrar igen, ska bli riktigt kul!

Jag och Setffi gjorde ett försök att åka till gymmet förutm men vi kom dit men så mycket mer var det inte haha, ingen av oss hade riktigt motivation. Vi ville träna men helst ville vi att någon skulle göra det åt oss, blev 30min för mig på crosstrainern i alla fall..


Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0