It hurts

publicerat: 2011-12-03 @ 01:07:12

Nackdelen när man är en au pair är att man lättare blir sjuk i och med att barne får massa bakterier med sig hem från alla kompisar i skolan och så vidare..

Tror det är fjärde gången detta året som mina öron och hals värker så får bli att sova och ta det lugnt ikväll istället för en vinkväll med tjejerna men känner att jag kommer somna så fort jag lägger mig ner..
Vill också vila ut mig så jag orkar med city imorgon med tjejerna :)


God natt!
Rebecka

Postat av: Mamma

Å, vad tråkigt att du är sjuk. Hoppas du mår bättre idag och kan åka med tjejerna. Förstår att du vill vara med dem så mycket det går eftersom du snart åker. Men då fick du kanske förklaringen varför du inte hade träningslust häromdagen.

Krya på dig, kram

2011-12-03 @ 11:03:25
Postat av: Mamma

Å, vad tråkigt att du är sjuk. Hoppas du mår bättre idag och kan åka med tjejerna. Förstår att du vill vara med dem så mycket det går eftersom du snart åker. Men då fick du kanske förklaringen varför du inte hade träningslust häromdagen.

Krya på dig, kram

2011-12-03 @ 11:03:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0