Filter och väska

publicerat: 2011-12-31 @ 04:46:14

Är inte helt säker på om min nya kameraväska är helt perfekt.

Å ena sidan älskar jag den för den är så rymlig och bra och jag har bra med plats för de objektiv som jag har nu och det finns även mer plats för fler objektiv, vilket jag tror(läs vet) att det kommer bli. Eller så skulle jag kunna få plats med ett stativ i den. Å andra sidan känns den lite väl stor för att ha när man går runt och bara ska turista lite, äevn om jag inte har i ex ett stativ då men ändå.. Jaa jag får fundera lite på det men än så länge behåller jag den.



Den ser inte alls lika stor ut på bilden som den är i verkligheten




Jämförde den med min nuvarande väska, tror det kan vara sidofickorna på den nya som gör den extra stor, eller?




Har ju lite plats kvar att fylla, ett objektiv fattas då det sitter på kameran så att jag kunde ta kortet..




Polariseringsfiltret, ingen bra bild men orkade inte att ta om den, så den får duga!




Gråfiltret




Fjärrutlösaren

Har inte hunnit provat något ännu men längtar tills att få göra det, vad tror ni om väskan, behålla eller inte?


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Ja, detta var inte lätt. Den ser lite bred ut men det kan vara fickorna som förvillar, samtidigt måste du få plats med allt. Hur är axelbandet? Viktigt att den känns bra när du bär den. På resemånaden har du ju "assistent" som bär;) Om tio dagar bär det av, kan du förstå? Kram

2011-12-31 @ 08:39:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0