Det är ju Jul

publicerat: 2011-12-23 @ 02:57:31

Tror att jag säkert fyra eller fem gånger denna veckan tänka att shit vad bra att jag är ledig denna helgen så kan vi göra det här eller det här, men så slår det mig att det är ju visst jul!

Jag har ingen julkänsla för fem öre!
Vet inte varför men så är det, kanske är vädret vi har ca 10 grader varmt varje dag och det har regnat endel..
Men på samma gång är det julmusik på alla radiokanaler, lyssnar ju själv på julradion och i alla butiker är det julpynt över allt. En fördel av detta är nog att jag inte direkt kommer sakna min familj extra mycket bara för att det är jul, hoppas ni inte tar det på fel sätt.

Fick en söt fråga idag av en utav tjejerna:

"Rebecka, when you go back to Sweden can I please please come with you?"
jo men visst svarde jag men du får fråga mamma eller pappa först, nä det sa jag inte, vet inte riktigt om jag nes svarade på det..

Har börjat att städa undan lite i lådor och packat undan kläder och skor som jag vet med mig att jag inte kommer att använda nu fram tills det bär av till västkusten.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0