B&H

publicerat: 2011-12-30 @ 02:36:19

Hamnade på B&H hemsida i förrgår och spanade in lite fina saker som jag skulle vilja ha och nu är dem påväg till mig! Imorgon eftermiddag ska dem vara utanför min dörr, älskar att allt skickas med UPS eller Fedex här så man slipper åka till posten och hämta ut det.. Hur klarar vi det i Sverige? Haha

Nu till det roliga, vad jag klickade hem

En ny kameraväska, vilket är väl behövligt då mina saker ina får plats i den jag har nu.
Köpte också två olika filter, ett gråfilter och ett polariseringsfilter ett cirkulärt sådant, det blev också en ny lens cap(glömde bort vad det heter på svenska) för har tappat bort en utav dem...

Oj höll på att glömma den sista saken köpte mig en fjärrutlösare, yaay!



Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0