Beroende

publicerat: 2011-12-16 @ 01:01:04
Tycker nästan att Cultural care ska varna alla som vill bli au pairer att man nästintill kommer att bli beroenden utav antibiotika!

Ok, kanske tog i lite väl mycket men så mycket som jag ätit mediciner(utskrivnapå recpt) har jag ladrig gjort innan och dessutom på en ettårs period.. Ska nämligen till doktorn imorgon igen för min hosta som vägrar att ge med sig och vet redan nu att jag kommer få antibiotika, vilket dock är bra..

Oj, vad negativit allt lät helt plötsligt!
Var kanske inte helt meningen.

Ska ta och gå igenom korten jag tog i city och några kommer nog att läggas ut här.


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Oj, vad tråkigt. Tyckte hostan blev bättre med den receptfria medicinen. Hoppas du blir bra innan resemånaden. Kram

2011-12-16 @ 01:28:08



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0