2011-08-11

publicerat: 2011-08-12 @ 00:47:39
Äntligen är dagen slut, har gjort mina 4 dagar med 10timmar var dera, men oj vad jag är trött!
Skulle mer än gärna gå o lägga mig nu, hade nog somnat på ett par minuter.

Hängde lite längre på poolklubben idag, kännde att barnen kan hellre springa av sig där och ha kul med sina kompisar och det blev ju lite lättare för mig :)

Nu blir det snart LCC möte, inte överdrivet peppad men måste man så måste man.









Satt här en stund när barnen lekte på stranden, det är ganska fint ändå :)
Vet  inte riktigt om bilden passar som svartvitt men lägger upp den ändå


Xoxo
Rebecka

Postat av: Mamma

Å, vad fint. Visste inte att ni hade en sjö. Och amerikanska däckstolar, de har alltså såna. De är ju populära i Sverige men visste inte om amerikaner verkligen hade sådana.

Bilden är nog finast i färg. Snyggt med molnen på himlen.

Kram

2011-08-12 @ 08:22:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0