T-shirt före läxa

publicerat: 2011-08-15 @ 18:28:04
Sitter och skriver lite på min hemuppgift som jag fick på skolan i helgen, har gjort mer än hälften så har inte så mycket kvar. Vill helst bli klar idag så slipper jag tänka mer på det och kan slappna av både när vi åker till Block island nästa vecka och även i Florida :)

Vissa av er kommer nog tycka jag är lite konsitg nu men jag kunde ha sluppit läxan men jag valde att göra den och istället fick jag en t-shirt med skolan loggo på.. Men vad gör man inte för en t-shirt haha :)


Nu ska jag faktiskt ta mig en powernap och sedan blir det att forsätta med läxan för den ska skicka in idag så är det bara!


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Måste vara en jäkligt snygg t-shirt, haha. Du får gärna visa en bild :)

Hoppas du blir klar med läxan så du kan koppla av på semestern, det är du värd.

Kram

2011-08-15 @ 22:26:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0