Helgen

publicerat: 2011-08-08 @ 13:10:32
Ja det blev ju en liten kusinträff inne i NYC igår :)

Mötte upp två utav mina kusiner nere i SOHO där vi lunchade, efter det åkte vi upp till union Sqaure och kollade lite på DSW, men jag förkste att inte kolla för jag får ju inte lov att hitta något och jag skötte mig utmärkt!

Efter DSW tog vi tunnelbanan upp till Central park och strosade runt där lite, Central park är riktigt fint och varje gång man kommer in där tycker man att det är lika skönt. För från att ha varit mitt i stressen hör man inga bilar, allt är tyst och lungt.

När vi kännde oss klara i Central park åkte jag med dem hem till lägenheten, en utav mina kusiner bor o jobbar nämligen här i NYC medan den andra bara var här på besök. Var en liten men jättefin lgh :) Vi åkte också upp på husets rooftak, där man kunde se Empire från och även downtown så kunde se hur de nya byggnaderna på ground zero reser sig :)

Tog några bilder där uppe men kvaliteten är inte den bästa då jag fick använda mig uatv min ipod..


I lördags var ju jag o Steffi hemma hos Freya på poolparty eller jag det började regna så blev inte så mycket med poolen.. Trevligt var det ändå, vi var cirka 8personer så vi satt o pratade o åt god mat och självklart blev det tårta, senare på kvällen åkte också till Starbucks, ofta man gör det vid halv 12 tiden på kvällen sådär haha :)













Tårtan! :)



Födelsedagsbarnet




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0