Weekend

publicerat: 2011-04-09 @ 04:01:15

Äntligen är det helg men veckorna här går ändå fort så ska inte klaga..
Jobbade 2timmar extra idag så just i denna stund har jag fått helg :)


har inte skrivit så mycket det sista men har helt enkelt inte orkat och inte haft så mycket att skriva om..

Allt rullar sin lilla gång, haha!
Idag fick jag köra mellantjejej till hennes skola, det var roligt. Kanske inget speciellt men nu vet jag hur det går till o även hon tykte om det så :) Efter att vi lämnat av henne satte jag o den yngsta kurs mot Mount Kisco och Target där vi köpte en present, de har ett barnkalas det ska på imorgon.. Efter det fikade vi på Starbucks och så var den förmiddagen gjord :)

I helgen händer inget mycket alls ska bara ta det lugnt o inte gör något alls.
Eller jag ska nog kanske till mallet, måste köpa presenter till yngsta tjejen som fyller nu på onsdag :)

Nu ska jag fira att det är helge med att sova!


Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0