Vredens tid

publicerat: 2011-05-01 @ 00:00:17
Har jobbat lite idag men under tiden jag varit ledig har jag försökt att tillbringa den ute i solen med boken Vredens tid. Kan verklien rekommendera den till er som inte läst den, kan inte släppa mig ifrån den och tänker hela tiden på hur det ska gå och vem/vad som liger bakom allt. Detta har inte hänt innan, mamma du valde en riktig 10 poängare.

Känns skönt att tillbringa lite tid i solen för jag känner mi lite nere nu.
Vet inte om det är någon form av hemlängtan eller vad det är.. Men tror det kan vara för jag hade ont i haslen ett par dagar och nu hostar jag lite och min näsa är tät, så är nog inte bara pollenallergin som startat. Eller så är det för att det händer så mycket hemma nu, inget spciellt egentlien men bara att det är valborg, våren har kommit alla vänner börjar ta fram grillarna, man fikar på uteserveringar..

Men imorgon ska jag till mallet för att kolla på en födelsedagspresent till älsta tjejen, så kanske bli lite tröstshopping för mig men hoppas det går över!
Men är ju bättre att jag köper en tröja istället för godis men helt ska jag ju inte köpa något alls!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0