Bronx ZOO

publicerat: 2011-04-22 @ 22:28:22

Har precis kommit hem från en underbar dag på Bronx ZOO med min familj här i USA, barnens mormor och deras kusin var också med så det var riktigt roligt!

På ditvägen bytt jag o kusinen plats så jag åkte med mormor och han tog min plats i bagagen i vår bil, var roligt för deras mormor är riktigt trevli o vi pratar både om det ena o det andra :)
men på hemvägen bytte vi tillbaka..


Här kommer lite bilder på vad vi såg



















Fight på G..



Alla på alla...





 

























Känns som att nästan alla djuren var trötta o låg och vilade eller sov, var väl allmänt trötta eller något..
Hade en trevlig och rolig dag i alla fall :)






Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0