Spring break

publicerat: 2011-04-17 @ 21:19:04
Veckan som kommer har barnen påsklov, spring break.

Här har ni mitt schema för veckan :)

Måndag - Hemma med alla 3 barnen
Tisdag   - Hemma med alla 3 barnen
Onsda   - Hus- och hundvakt
Torsdag - Hus- och hundvakt
Fredag   - Ledig, Bronx ZOO med familjen


Från början var det tänkt att hela familjen inkkusive jag skulle åka bort mellan onsdag - torsdag men pga av att vissa saker var stängda eller så var det fullbokat så frågade min värdmamma om det går bra för mig att jag blir hemma o passar huset samt hunden, funkar fint för mig!

Tror inte jag kommer göra så mycket dessa dagarna, men kommer nog att åka till Danbury midtown o kolla runt lite sedan kommer även gymmet att besökas endel dessa dagarna..


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Låter som en skön vecka. Hoppas ni får sol, kan vara roligt att leka ute för dem nu efter vintern o de dagar du är själv kan du sola o ha det skönt. Jag o Erica solade idag efter att Tasso blivit trimmad ( så nu går han fort som f-n)

Kramar

2011-04-18 @ 21:36:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0