Pengamaskin

publicerat: 2011-04-16 @ 23:47:13
Är nog lite dålig på att blogga under veckan, känner jag, allt kommer lite i efterhand såhär på helgen...

Under veckan fick jag ett ännu ett litet paket från min storasyster :)
Lå bland annat lite påskfjädrar i där, dekorationsgräs som vi har planterat fick också med lite dekorationskycklingar som vi kan sätta igräset när det kommit upp men får hoppas att jag kan hitta några för dem var väldigt uppskattade bland barnen :) När jag visade dem ville de ha dem direkt, kunde inte med att säga nej så de har lekt för fullt med dem under veckan, känn dig nöjd Erica! :)

Förutom detta fick jag också en liten bok och inte vad för bok som helst utan en bok som lär di hur du skapar din egna pengamaskin! Har bara läst det första kapitlet men den verkar bra och väldigt lättläst. När jag berättade för min värdmamma om boken ville hon att jag skulle läsa ut den så fort som möjligt, för hon vill veta hur man ska gå tillväga för att skapa sin pengamaskin.. hihi :)

Tusen tack Erica!





Postat av: Syster erica

2011-04-17 @ 13:13:55
Postat av: Syster erica

Varsågod, Gud vad gulligt du vikt pappret, söt du e ;) kramiz

2011-04-17 @ 13:20:21
Postat av: Malin & Prinsessan

Hej hej!



Eftersom du varit med och tävlat hos mig förrut så bjuder jag nu in dig till en tävling där du kan vinna en valfri grafisk tavla eller en barntavla med personligt tryck.

Tävlingen hittar du genom att följa länken

http://malinkarlstrand.blogg.se/2011/april/vinn-en-tavla-med-personligt-tryck.html



Vill du inte vara med så är det bara radera kommentaren. Trevlig söndagkväll!



Kram Malin

2011-04-17 @ 18:48:15
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0