Off to NYC

publicerat: 2011-04-03 @ 01:52:06

Ska snart hämta upp Nadine så ska vi åka in till New York City! :)

Åå ska bli så roligt o skönt att komma dit verkligen älskar den staden och tror att det kommer vara extra skönt nu när man kan se att våren är påväg..

Vårt huvudmål är Sockerbit, den svenska butiken som edast säljer svenskt lösgodis, känns som att jag kommer gå loss totalt haha :)

Förutom det ska vi strosa runt i Central park och även vid South street seaport, min värdmamma tipsade mig om det och det såg riktigt fint ut på bilderna, ligger precis vid Brooklyn bridge och ut med vattnet.


Detta har jag på mig idag
Grå kofta: H&M
Blus: American Eagel
Chinos: American Eagel
Skor: Converse från DSW

Kan nog säga att detta är en typisk Rebecka-stil, lite avslappnat men ändå snygt, lite tjejigt men inte för mycket.. haha :)



Xoxo
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0