Marta Stewart

publicerat: 2011-04-07 @ 01:31:43
Idag när jag o min värdmamma pratade lite om hur min dag varit och vad vi(jag och barnen gjort) sa hon att hon tyckte jag påminner lite om Marta Stewart, hon menade på det sättet som jag försöker hitta på saker med barnen - baka, pyssla och vad för pyssel jag gör med dem.. Vad jag förstod det som vad det positivt menat :)

Bara för detta var jag tvungen att besöka Martas hemsida och fick vad klart mer tips på pyssel o saker vi kan göra haha!


Nu ska i alla fall Rebecka "Marta" slappa i sängen framför tv:n


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Haha, ja det var en komplimang som heter duga.

Men skrev inte du i något blogginlägg att du verkar passa som hemmafru? Nu är det upp till bevis då, akta dig Martha, här kommer Beckis. Hon börjar ju bli till åren så du kan ju ta över hennes tv-show.

Kram

2011-04-07 @ 11:20:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0