How do you Wasa?

publicerat: 2011-04-16 @ 21:52:53

Planen idag var egentligen att ta tåget till NYC men så blev det inte, men jag är inte ledsen för det för det kommer nog att bli NYC imorgon istället då ska jag träffa en tjejs som heter Maria som också är au pair men hon bor i New Orleans men under helgen är hon och en kompis i New York city :)

Att det inte blev NYC idag var dels för att mina ben fortfarande gör ont, sedan var vädret inte det bästa idag, känns som en riktig höstdag. Det blåser rejält och är kallt.. Och nu började det ösregna!

Så blev det Michels idag där jag köpte lite påsksaker efter blev det ett besök på Target men köpte inget där, däremot i affären bredvid, A&P. Skulle bara ha en apelsin och en citron men så när jag gick vid hyllorna som har snacks så jag till min glädje en hylla full med Wasa knäckebröd! :) Blev riktigt suen på knäckebröd när jag så det där så ett paket fick åka med mi hem :)

 


Jag o min nya kompis haha.. :)

Nu tror jag det blir en film och lite glass :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0