Hårt o skoninslöst

publicerat: 2011-04-12 @ 02:57:00

Hade en bra dag idag, termometern visade cirka 20 grader celsius så jag och de två yngsta var ute och lekte lite idag, trodde den älsta också ville vara ute direkt hon kom hem från skolan men istället var hennes första fråga:

Can you give me a really cold shower when we get home? It's way to warm for me outside!

Tyvärr gav jag henne inte det utan det blev ett glas med kallt vatten men hon blev ganska nöjd ändå :)

Efter jobbet blev det gymmet o är så nöjd fick verkligen till ett bra pass o jag körde på bra och pressade verkligen mig själv. Körde biceps o mage och i duschen efteråt var ja lite skakis i armarna när jag skulle lyfta upp shampoflaskan haha :) Får se hur det känns imorgon!
Men var verklien överaskad över hur mycket energi jag hade genom hela passet för brukar känna "nu jaäklar" den första halvtimmen sen vill jag bara hem o sova och jag börjar tänka på allt jag "måste" göra inför morondagen.. Men idag lät jag mig ta den tid jag behövde.

Det bästa av allt var att när jag kl. 8:15 gick ut från gymmet var det såå ljummet ute, om ja ska jämföra det med något som var det som en sommarkväll i ex. Eypten eller Tunisien ni vet torr luft, ingen dagg, ljummen skön vind så man kan gå i t-shirt utan att frysa :) Underbart!



Appropå härliga kvällar utomlands.. :)

Postat av: Emma (sysslingarnas)

SV vad kul :)

2011-04-12 @ 17:56:34
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0