Good job!

publicerat: 2011-04-03 @ 02:16:23

Har haft en bra dag idag även om jag inte alls gjort något speciellt..

Började dagen men en liten sovmorgon, vaknade utav mig själv vid halv 8 så det blev en rejäl sovmorgon haha :) Nä men det va verkligen en sovmorgon för mig då jag brukar gå upp vid 7tiden om inte lite tidigare för att hinna duscha och kolla mailen och lite annat innan jag börjar.. Tycdker också om att ha god tid på mig även om jag inte sminkar mig eller stylar mig något speciellt(inte alls) då jag jobbar.

Efter min sovmorgon skypade jag med mina föräldrar tror nästan det blev i cirka 2timmar :)
Är alltid lika roligt att få prata med dem o se dem även om det var lite krångel idag men tror det var för att många var online.

Sedan vid 11 åt jag frukost eller mer brunch, blev omelett med ost, därefter tog jag på mig joggingskorna och gick runt gatan(2km) skönt med lite luft! När jag kom hem igen var det dags var lite skype igen men denna gången med en kompis, så vet jag allt skvaller ifrån hemma och ligger bra till på den fronten nu haha :)

Efter allt skypande spenderade jag lite tid i köket med min nya BFF haha :)
Gjorde Opsi, det är nästan som bröd men helt utan mjöl, det ända man behöver är ägg och philadefilaost. Så jag hade lite Opsi till min lunh/middag som bestod utav stekt lax, avokado och lite majonäs.

Får erkänna att jag skött mig väldigt bra idag vad gäller maten!


Ska nog vara lite mer kolhydrater än såhär men inte allt för mycket men jag kunde inte lägga in Opsi för det faans inte inlagt och jag vet inte hur mycket protein, kolhydrater samt fett det blir per 100g.. Lite synd men men!


vid 4tiden åkte jag och Nadine till Starbucks och hade det allmänt trevligt gick även in en sväng på DSW och gissa vad jag kom ut med.. Ett par skor! Skriver mer om detta i nästa  inlägg.


Nu ska jag se på The Midsummer Murder :)


Xoxo
Rebecka

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0