Boring

publicerat: 2011-04-28 @ 13:31:52
Ja, här händer det inte mycket vill jag lova!

Nä men har verklien inget att skriva om egentligen.. Vädret har äntligen börjat bli bättre så var i parken både igår och i förrgår och kan säga att solens strålar tar! Har fått färg(brännt mig lite) det är inte mycket men lite..

Ska köpa lite solskyddskräm i helgen, den som barnen har är spf 50 och den kommer jag aldrig att anänvda tror jag.. Jag har aldrig varit något stort fan av solskyddskrämer men jag använder den ändå men tror inte att jag behöver ha så hög faktor. Men jag tycker verkligen att det är bra att barnen har en sådan hög faktor, då de spriner runt mycket och kan lättar bli brännda än mig.

Har fått lite ont i halsen det är väl det som hänt här egentligen, känns bättre idag men känner mig ändå lite halvseg så vet inte om dte blir nåot gym idag heller, tråkigt men är det bästa.


Xoxo
Rebecka
Postat av: Mamma

Stackars dig då, och jag som skickat över både hopprep o twistband. Synd att frisbeen aldrig kom fram. Jag är iallafall nyfiken på vad som blommar. Du hade sett blåsippor men inga vitsippor, men mer då? Och tvättbjörnar, har du inte sett några än? Lämna lite sopor på trappen så kommer de kanske. Snart kommer Erica för att baka en tårta till sitt jobb, det är också en ide kanske? Kram

2011-04-28 @ 16:35:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0