Ägare sökes

publicerat: 2011-04-29 @ 01:14:55
Fick ett litet paket av mina föräldrar igår, var en fitnesstidning, en bok och Marabou choklad, den som är 70% och fylld med marsipan, farligt god! :)

Men för utom den jag nämnt ovan fick jag också en vitlökspress...?!

mailade min mamma o tackade för sakerna men frågade också varför jag fick en vitlöspress, kommer inte ihåg att jag bett om det. Det knepia är att hon inte har någon vetskap om att hon skickat någon heller, så frågan är ju vem har skickat den eller vem skulle fått den istället för mig? Och hur har den hamnat i mitt paket??

Min mamma o jag tror det kanske är så att tullen öppnar alla försendelser eller något sådant måste det vara för hur kan den annars hoppat in i mitt paket?

Ifall det är någon av er där ute som vet med er att ni bett om att få en vitlökspress skickat till er så hör av er!


Den mystiska vitlökspressen...

Postat av: Syster Erica

Haha jag tyckte det va såå kul, det bästa var att både du å mamma blev lika förvånade, lite roligt. Alltid bra med en extra vitlökspress =) men hade varit godare att få lösgodiset =)Kram

2011-05-02 @ 20:18:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0