2011-04-05

publicerat: 2011-04-05 @ 13:32:38
Äntligen är det tisdag! :)
Är så skönt för om bara måndagen tar slut och det blir tisdag går veckan fort, för imorgon är det redan mitten utav veckan och då är det bara två dagar kvar tills fredag :) Gäller att tänka positivt..

Det var en vanlig dag här igår, inget speciellt och det kommer nog så även vara idag, ganska skönt men ändå lite tråkigt. Men vekodagarna ser till 95% alltid likadana ut.

Så förutom att jobba var jag till gymmet igår och shit vad skönt det var!
Träade rygg och biceps :) blev äevn lite cardio - 2,5km på löpbandet med 8km/h men hade tänkt att jogga längre och hade orken men var något konstigt med löpbandet för tiden räknades ner och tillslut stannade bandet så jag fick börja om men efter andra gången orkade jag inte börja om igen, kom lite ut mitt tenpo.. 

Blir även gymmet idag men ska träna mage och bröst tror jag.





Xoxo
Rebecka
 
Postat av: Sasha

Jag älskar när måndag och tisdag är förbi, för då känns helgen nära. För det är bara Måndagar och Tisdagar som jag har jobbiga och tråkiga lektioner.



sv; Ja det är ju bättre än inget alls liksom.

2011-04-06 @ 08:39:52
URL: http://sashas.se
Postat av: Syster Erica

Vad snygg du e, riktigt fint kort, speciellt med tanke på att du tagit det SJÄLV =) Kram kram

2011-04-06 @ 11:47:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0