Skype

publicerat: 2010-09-24 @ 12:29:45

Hade lite mailkontakt med mamman från min nuvarande match igår och vi bestämmde att vi ska prata på Skype idag, för mig blir det ikväll.

Egentligen föreslog jag att vi skulle gjort det igår men tur var nog att det inte blev av, för när jag kollade hur min mikron fungerade märkte jag att den inte alls fungerade! Märkte också att min webkamera inte var så bra som jag trott, så har varit och köpt ny webkamera och mikrofon idag och nu fungerar det perfekt!

Måste erkänna att jag är nervös inför samtalet, men det är kanske lite bra också.
Har skrivit ner lite frågor som jag kommit på, kan alltid vara bra att ha som stöd i fall jag får helt hjärnsläpp.. Det jag är mst "rädd" för är att jag ska få hjärnsläpp och totalt glömma bort något ord eller så.
- Nä! nu får jag sluta tänka så negativt!! Klart det kommer gå bra, eller hur? :)

Postat av: Christine

Du kan läsa om mitt samtal och mitt beslut nu på min blogg :D Jag flyttar till Washington state den 21 februari :D

2010-09-28 @ 11:01:28
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0