På jobbet

publicerat: 2010-09-14 @ 14:29:15

Nu är äntligen debatten avklarad och jag är tillbaka på jobbet och snart är denna arbetsdag avklarad, ska bli skönt att komma hem. Gick upp kl. 04:15 idag för att hinna läsa in mig lite extra på miljöfrågorna, men självklart hann vi inte disskutera dessa frågor på debatten, men jag är lika glad för det för nu har jag ju lärt mig en hel del mer än innan :)

Ska ta och planera lite kampanjer som vi ska ha på lördag, sista chansen innan söndagen. Känns helt konstigt att det bara är några dagar kvar till valet nu.. Tiden går för fort! Ni som får lova att rösta ni glömmer väl inte bort detta?! Det är väldigt viktigt att man utnyttjar sin rösträtt, även om ni kanske inte kommer rösta på det parti som jag tycker är det bästa men gå och rösta, din röst är och har betydelse!


Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0