När har jag en...

publicerat: 2010-09-24 @ 12:24:03
...Canon EOS 500D i min hand! :)

Får väl erkänna att det blev några tusenlappar dyrare än jag tänkte mig men nu har jag en fin och bra kamera, objektiv och en bra väska till detta.

Nu börjar bara det roliga(läs tråkiga) nämligen att läsa igenom att broshyrer.. Det vore fel att säga att jag är den som brukar läsa igenom handböcker speciellt noga. Jag är mer en sån som sätter i batterierna och antar att jag kommer lära mig hur det funkar genom att testa mig fram, och ja, det har funkat väldigt bra hittills. Låter kanske som att jag trycker och drar i allt jag kan på en gågn men riktigt så illa är det inte!

Men denna gång har jag verklgen bestämmt mig för att jag ska läsa igenom att noga så jag verkligen vet hur man ska göra rent teoretiskt. Sen kommer det säkert ta ett par bilder innan jag förstår hur man rent praktiskt ska göra.

Ska ta och äta lite nu sen blir det att börja läsa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0