Mot solen

publicerat: 2010-09-14 @ 21:55:31

Kommer somna med ett leende på min läppar nu snart, är såå glad!
Jag har precis bokat en resa till solen och Egypten, åker den 10:e november, längtar verkligen!

Låter kanske dumt att resa nu när man snart ska iväg till USA men jag känner att jag vill unnna mig detta nu innan jag åker och passa på att göra det jag känner för och än så länge har jag ju inte fått någon familj i USA så vet ju inte när jag kommer att åka iväg.. Men hoppas fortfarande att jag ska komma iväg relativt fort.

Här kommer lite bilder på hotellet från google.se
Måste säga att det verkar riktigt mysigt och ca 1km från hotellet finns det en lagun där Stora sköldpaddor håller som så har man tur kan man få simma bredvid en, shit vad fräckt det hade varit. och som om inte detta vore nog finns det korallrev precis vid stranden så det är bara på med smfötterna och snorkeln så kör vi!

Måste verkligen köpa en bra undervattenkamera innan vi åker.









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0