Match 3

publicerat: 2010-09-23 @ 17:36:47
Ja, jag valde att tacka nej till min förra match. Detta då jag inte kännde mig helt 100% säker från början, var så mycket frågor kring sjukdomen och jag visste varken ut eller in... Men nu känns allt bättre för jag har precis fått en ny match, glädjen är total! Av det jag fått reda på om familjen såhär långt verkar allt jätebra :) Men man ska inte ropa hej förens man är över ån, eller hur säger man..

Familjen består av en mamma och pappa samt tre barn och de bor utanför New York(ca 1,5h) de har även en hund, vilket också känns roligt. Har ju trots allt blivit uppvuxen med en hund hemma, så lite van har man nog blivit.

Har också fått ett mail från mamman, så vi ska troigtvis prata via skype här snart. Är såå glad! Men ska inte ta ut något i förskott, men ändå!


Postat av: Sanne - bloggdesigner

Hej!



Du skrev förut till mig att du ville beställa en bloggdesign, vet inte om du fick mitt svar förut, men är du fortfarande intresserad är du välkommen att maila mig på den angivna adressen!

MvH Sanne

2010-09-23 @ 22:49:24
URL: http://sanneholling.se
Postat av: cassandra

Hej Vilken fin blogg! roligt at du också vill bli au pair! när vill du komma iväg? :) hur verkar den nuvarande familjen? tror du det kan vara något! :P

2010-09-24 @ 12:27:25
URL: http://cassandraagren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0