Match 2

publicerat: 2010-09-20 @ 07:28:01
Har precis sett att jag fått ännu en match, min andra för att vara specifik.
Jag känner mig mig mer säker än sist gång men helt säker är jag inte.. Familjen i sig verkar väldigt trevliga och bra(har ännu inte pratat med dem), är ett homosexuellt par med ett barn. Dock har barnet ett lättare handikapp och jag har absolut Ingen erfarenhet av barn med handikapp och framför allt inte dethandikapp/sjukdom som detta barn har, så jag är väldigt kluven! Från början känndes allt jättebra men vet inte om jag vågar ge mig i på detta..?? Anledningen till min osäkerhet är absolut inte barnets sjukdom, det är just det att jag inte har någon erfarenhet av detta. Jag vill göra ett så bra jobb som möjligt och vill känna mig självsäker och just nu gör jag inte det.

Tror i alla fall att jag ska be att få prata med familjen för att se vad de tycker. Vet med 120% säkerhet att jag skrev i min ansökan att jag inte har någon av denna erfarenhet, men trots detta har de ändå sagt att de är intresserade utav mig.

Hur ska jag göra??
Postat av: Sara

Oj, vad svår situation! :/ Men det låter bra att du ska prata med dem ändå, förhoppningsvis känns det lättare att besluta sig efter det. Jag hade nog precis som du varit väldigt tveksam, absolut inte pga handikappet i sig som du skriver, men just när man inte har någon erfarenhet av det. Men som sagt prata med dem först, det brukar underlätta sen när man ska bestämma sig för ja eller nej :) Lycka till!

2010-09-20 @ 11:11:42
URL: http://kikit.blogg.se/
Postat av: Christine

Du får skriva sen och berätta hur det går! :)

2010-09-20 @ 12:53:27
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com
Postat av: Sara

Svar: Ja, förstår det! Har ni bestämt en tid när ni ska prata? :)



Jag ska till Fairfax, Virginia. Det är typ en halvtimme utanför Washington DC :)

2010-09-20 @ 19:49:50
URL: http://kikit.blogg.se/
Postat av: Christine

Jag har också fått match #2 nu :D Jag hoppas verkligen att dom ringer ikväll!

2010-09-22 @ 08:51:47
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0