Ett steg närmare

publicerat: 2010-09-07 @ 20:08:14

Nu är jag ännu ett steg närmare att få börja min matchningsprocess för att hitta min drömfamilj i USA. I helgen gjorde jag ett personlighetstest som måste göras, var lite svårt tyckte jag. Man fick 4 alternativ och man skulle markera 2 av dem ett som stämmde bäst överens med hur jag är som person och ett som stämde sämst överens med min personlighet. På vissa frågor vill jag markera flera, men det gick ju inte, så fick lite på min magkänsla.. Tror det gick trots allt. I övrigt har min kontaktperson godkännt min ansökan så nu i dagarna ska den skickas upp till Stockholm så ska den granskas där, sedan när de har godkännt den skickas den till Boston, USA och då börjar det hela!  Börjar så smått dra ihop sig nu, äntligen! Det är detta man tänkt på så länge och nu är det verklighet.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0