Äntligen!

publicerat: 2010-09-08 @ 19:38:23
Ja, äntligen! Nu är min ansökan godkännd utav kontoret i Stockholm så någon dag i veckan kommer den att skickas till Bostan och hela mtachningsprocessen är igång. Nu är det bara det jobbiga väntan som är kvar. Hoppas det inte tar allt för lång tid innan jag får en match, sedan gäller det ju att familjen ska verka bra och jag själv ska tycka om dem.

Jag har faktiskt en sak kvar som jag ska komplementera ansökan med, en video. Det är nästan ett krav att man ska göra en egen liten video där man presenterar sig själv.. Men kan bara göra den efter att ansökan har blivit skickat till USA så får vänta lite. Är inte jättesugen på att göra en video kan jag säga, men tur är väl att det inte är jag som ska titta på den, känns ju alltid lite konstigt att höra sig själv på radio eller tv.

Ikväll blir det en lugn kväll med soffhäng hoppas det är något bra på tv.

Kram!
Postat av: Marina

Nej eller hur, det är ju det som tar emot - att få göra om precis allting igen :/ Det är så svårt o avgöra också - för man vet ju inte hur lång tid de kan ta med cc o så. Men jag har i alla fall börjat fylla i ansökan på SI. Förhoppningsvis så händer det saker med CC så jag slipper göra om allt. Men men. Jag hade planerat att åka i oktober - men det kommer ju inte bli av. Så jag är bara glad om jag kommer iväg detta halvår. Novermber-december. Dudå?



Hur lång tid tog det för dig att bli antagen, att få ansökan godkänd? :)

2010-09-08 @ 20:12:08
URL: http://notesbymarina.blogg.se/
Postat av: marina

ja , men Kishti var faktiskt bra ;) hehe



ja men de får vi hoppas, att det går fort ;) vi kanske kommer iväg samtidigt. vem vet? :) Då ses vi i New York ju.



jag längtar verkligen tills det börjar komma in matchningar!!



Kram

2010-09-08 @ 21:27:39
URL: http://notesbymarina.blogg.se/
Postat av: Maria

Så spännande! Ska själv åka med SI och väntar nu på att bli godkänd av huvudkontoret i London. Sen var det ju det här med videon... ;P

2010-09-08 @ 23:48:14
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0