The list

publicerat: 2010-10-30 @ 15:33:19
Papper till EF

Kopia på mitt körkort
Kopia på mitt slutbetyg från gymnasiet
Utdrag från brottsregistret

Övriga saker

Boka tid för hälsundersökning
Säga upp mitt tv-abonnemang
Beställa försäkring
Boka hotel i Stockholm (Då jag ska till ambassaden)
Visumansökan, fylla i alla papper
Kolla upp mitt abonemang för mobilen
Köpa presenter till värdfamiljen

Nu är det snart inte så mycket mer kvar att göra innan jag åker! :)

Jag har börjat att kolla lite på presenter till familjen, har också pratat med deras nuvarande au pair och fått lite tips och idéer från henne. Så jag tror jag vet vd jag ska köpa, i alla fall till föräldrarna, barnen är lite svårare men tror jag kommit på en bra idé.

Håller på att baka lite nu så ska gå tillbaka till det, blir cocostoppar och senare ska jag göra egen pizza, mums!
Kommer nog lägga upp en bild eller två när det är klart..

Hej så länge!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0