Lyckan, kärleken och meningen med livet

publicerat: 2010-10-10 @ 20:52:14
Så var även denna helg över, tycker det går alldeles för fort!

Men att just denna helg gått fort kan nog bero på att kag jobbat bort den, jobbade i fredags och så även i lördag och idag, men inte på samma jobb alla dagar. Sedan har jag även sovit lite, men det var behövligt vill jag lova. För i fredags slutade jag 00:30 på jobbet och 6,5 timmar senare(07:00) var jag på plats på jobbet igen och redo för ytterligare 9timmar... Så igår kväll var jag ganska trött!

Idag tog jag en lång sovmorgon sedan har jag bara gått på lågväxel hela dagen.
Eller ja, jag kom nyss hem från en bio med mamma :) Vi såg "Lyckan, kärleken och meningen med livet" med Julia Roberts i huvudrollen. Filmen var fin kanske lite väl klyschig men fin! lite fter mitten var den lite smågseg, total var den 2h 20min lång, men överlag en bra film som jag ändå rekommenderar. Betyg 3+ av 5möjliga


So was also this weekend over!

But that just this weekend gone quickly could probably because I worked it away, I worked on Friday and so also in Saturday and today, but not in the same job. Then I also slept a bit, but it was much needed, I promise. For last Friday I finished 00:30 at work and 6.5 hours later (7:00), I was at work again and ready for 9 more hours at work... So last night I was pretty tired!

Today I took a long sleep since I've only been in low gear all day.
Or yes, I just got back from a movie with my mom:) We saw "eat pray love" with Julia Roberts. The movie was fine maybe a little too cliché, but nice! Overall it was 2h 20min long, but a good film which I still recommend. Rating 3 out of 5.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0