Lite shopping

publicerat: 2010-10-23 @ 23:19:35

Har blivit lite shopping det senaste, speciellt igår på Ullared.

Var 3:e gången jag var på Ullared igår och jag kan inte komma ihåg att det var så jobbigt och mycket folk eller snarare kundvagnar överallt.. Vart man än vände sig så fanns dem där! värst var det i mittgången så efter ett tag kom vi på att det var smartare att gå lite mer i de mindre gångarna, där kunde i mellanåt vara helt folktomt(!)
Hittade en hel del, men inte det jag trodde jag skulle hitta, nej nej! Hade tänkt jag skulle hitta lite baskläder, men det ända jag hittade i klädväg var sockar haha  Däremot hittade jag en hel gågn med saker för scrapbooking, man kan säga att jag gick loss totalt! :) Blev en del stämplar och chipboards och massa annat viktigt..

Även idag blev det lite shopping men här på hemmaplan.
Blev ett par nya jeans, en supersnygg mössa och en jeansskjorta.


Köpte även en ny vinterjacka, men de hade inte min storlek inne så de skulle skicka den från en av deras andra butiker. Blev en Svea jacka i navyblå.

Här är lite bilder på annats om hamnat i min garderob det senaste








Ska ta och kolla mailen nu sedan blir det att krama kudden :)
Sov gott!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0