Intervju nr 2

publicerat: 2010-10-03 @ 22:26:15
Jag skypade ju med mamman i familjen som jag troligtvis kommer att match med förra fredage sedan dess har vi haft lite mailkontakt och hon pratat med mina referenser, och nu ikväll var det dags för ännu ett samtal via Skype. 

Sist gång fick jag prata lite med två av de tre barnen, den äldsta var på fotbollsträning men fick "prata" lite med henne idag. Hon var väldigt blyg men vi sa hej till varandra och jag fick se hennes halloweenkostym, kommer blir riktigt sött! I övrigt gick det riktigt bra, jag ska prata lite med deras nuvarande au pair(svenska) sedan är det upp till mig. Familjen vill ha mig som deras nästa au pair och jag kan ju säga att jag är väldigt säker på att jag vill samma sak men vill bara prata lite med au pair lite kort..

Så i januari flyttar jag till North Salmen, NY i USA!!
Ja, jag vågar faktiskt säga det redan nu :)

Postat av: Maria

Gud så roligt för dig! Grattis! :D Det är en väldigt speciell känsla när man väl bestämmer sig. Lite magiskt sådär :)

2010-10-03 @ 23:15:56
URL: http://idamariaviktoria.blogg.se/
Postat av: cassandra

wow!! vad rooligt! så du e matchade med denna familjen nu? :) vad e det för familj? när i januari åker du, om du vet det än vill säga! :) Åter igen grattis!! :)

2010-10-04 @ 04:42:41
URL: http://cassandraagren.blogg.se/
Postat av: cassandra

jaha okej! men åh vad roligt! då får jag kika in lite senare idag och läsa m din familj! ps. ar lagt till dig på listan nu också! :)

2010-10-04 @ 10:58:10
URL: http://cassandraagren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0