3mån och 3dagar...

publicerat: 2010-10-07 @ 19:06:00
...har jag kvar här i Sverige!

Har fått reda på att jag kommer att flyga till New York City den 10 januari och kommer att komma till min värdfamilj den 14 januari :) Shit! Vet inte om jag förstått allt ännu, så många tankar som flyger runt i mitt huvud nu!

Jag är väldigt glad och det kommer bli ett toppenår(hoppas jag) men på samma gång vet jag redan nu att jag kommer sakna vissa personer väldigt mycket..!


I only have 3months and 3days left here in Sweden!

I now know that I will travel to New York City the 10th of January and I will arrival to the family at the 14th of January :) I'm not sure if I understand all this right now, I have so many thoughts n my head right now!

I'm very happy and excited and it will be a great yaer(I hope) but at the same time I already know that i will miss some people very much..!
Postat av: Christine

Vill du vara med på min Au Pair lista, lämna en kommentar i bloggen om vart du ska, när du kom/ska åka, adressen till din blogg och vilken org. du åker med! :D

2010-10-08 @ 08:47:29
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com
Postat av: Christine

Kanon :D Lägger in dig direkt! :)

2010-10-08 @ 09:15:56
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0