Tomtar och möblering

publicerat: 2010-11-16 @ 19:37:51

Blev en riktigt skön dag hemma idag, började med en härlig promenad i strålande sol :) Är verkligen det bästa som finns när solen "steker" på en i ansiktet och man blir ju så mycket piggare tack vare solen..

Sedan har jag möblerat om lite här hemma på mitt rum och börjat att packa upp lite av det som ska stå fram nu när jag åker. Börjar så smått får ordning på det mesta känns det som :)

Förutom detta har jag också förbertt morgondagens pyssel, ska vara barnvakt imorgon. Eller ja, jag provade så att jag vet hur man ska göra, kan ju vara en fördel haha!
Blev en "liten" ristomte, men den är inte helt färdig som ni kan se saknas både halsduk och luva men ska köpa detta imorgon. Den högra gjorde jag vid ca 3-4 års ålder, lite skillnad på dem..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0