Stockholm

publicerat: 2010-11-19 @ 21:39:10
Imorgon åker vi(jag och mamma) till Stockholm, ska bli riktigt kul! Stockholm är verkligen en stad som jag tycker mycket om, vet inte vad det är men har alltid tyckt om Stockholm och så kommer det nog att alltid vara. 
Tåget går kl. 06:00 imorgon och vi måste åka vid ca 04:00 så egentligen borde jag sova nu men istället har jag påbörjat ett julkort och börjat att packa lite smått, behöver ju inte ha med mig så mycket men kan vara bra att ha väskan klar innan jag somnar..

Kanske borde återgå till packning..
Får se om jag hinner med något inlägg under helgen, kan i alla fall lova att det kommer bli endel när jag kommer hem och speciellt bilder :)


Sov så gott!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0