Presenter - hjälp!

publicerat: 2010-11-08 @ 16:02:26

Det är inte få saker som ska ordnas innan den 10:e januari, en av dem är presenter till värdfamiljen, detta är det jobbigaste tycker jag!

Till föräldrarna har jag redan kommit på vad jag ska köpa, men har inte gjort det ännu.. Men känner mig nöjd med mitt val och tror det kommer bli bra.
Däremot barnen, vad ska jag köpa till dem!? Jag har en liten idé men det är inget jag ska köpa utan något jag ska göra, nästan så det rimmade lite där haha :) Men jag vill ge dem något mer, något svenskt, men vad?

Har hittat dessa söta pyjamasar :) Vad tycker ni? 

       


Tanken var att ge dessa och en bok om Bamse på engelska men den finns ju inte översatt till engelska, men däremot till ryska och nederlänska...! Varför inte till engelska??
Så nu vet jag inte hur jag ska göra. Har funderat lite på Pettson och Findus, deras böcker finns på engelska och det finns lite saker med dem på, men inga kläder.. Hur ska jag göra, hur hade du gjort?
Barnen är 7, 5 och 2,5 år och alla tre är tjejer.



Postat av: Hannah

Hej rebecka! Du behöver inte ta med lakan, örngott och så vidare. Det finns på skolan MEN jag ska väl tillägga att de inte är så jättefräscha så är du kräsen- Ta med eget. Men jag tycker att lakanen fungerade perfekt för de få dagar vi tillbringade på skolan :)

2010-11-09 @ 02:47:40
URL: http://hannahkarlsson.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0