I'm back

publicerat: 2010-11-23 @ 16:40:59
Nu är jag hemma igen, känns alltid lika skönt att komma hem även om det var en riktigt härlig helg i Stockholm.

Tog en riktigt låång sovmorgon idag, blev ca 11timmars sömn totalt, ganska bra jobbat utav mig..!
Men trots detta har jag ändå hunnit med endel idag. Har packat upp väskan, städat undan lite på rummet och hämtat ut ett brev - ja, redan idag fick jag mitt visum! Säga vad man vill om den amerkianska ambassaden men sega med att skicka post är dem ju inte..

Ska skriva ihop ett lite längre inlägg om helgen senare och då kommer det även komma lite bilder :)


Postat av: Matilda

Hej! Jag tänkte bara höra med dig - hur lång tid tog det för dig att få tid på ambassaden? från det att du sökte tid eller vad man säger haha :)



kram!

2010-11-23 @ 22:44:31
URL: http://[email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0