Farsdag = stress

publicerat: 2010-11-15 @ 11:24:03

Hann med en hel del igår, duktiga mig.. haha :)

Började dagen med att gå upp tidigt för att packa ner lite prynadssaker i kartonger. Jag har hyrt ut min lägenhet i 2:a hand så tills jag åker iväg bor jag hos mamma o pappa, så jag har lite saker att gå igenom.. Ska det sparas, slängas eller något annat.

Efter att jag gjort detta firade vi pappa lite och han fick min present, han blev väldigt nöjd och den passade bra, tur! :) Sedan lite senare kom min storasyster och så åkte vi iväg för att äta farsdagmiddag och vart åkte vi om inte till mitt jobb :) 

När vi kom hem från middagen fick jag nästan bara byta om för då skulle jag ner till jobbet igen och jobba.
Mor - & farsdag är nog de dagar då det är som mest att göra och man vet om det från början, förutom när det är beställningar.. Var helt slut i både benen och huvudet när klockan väl var 22 och jag fick gå hem, kan säga att jag somnade väldigt gott när jag la mig i sängen.

Idag ska jag inte stressa lika mycket so igår, inte alls för att vara helt ärlig! Ska bara ta det lugnt och plocka med lite saker här hemma..

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0