Designbyte

publicerat: 2010-11-19 @ 09:43:10
Måste börja med att tacka Petra!
Tack för din hjälp med min nya design, utan din kraktivitet och hjälpsamma förmåga hade jag inte kunna få min nya design. Ännu en gång Tack!

Är nästan så att jag borde jobbaextra med att skriva tacktal, för visst blev det bra? haha!:)

Men det är helt tack vare Petra som jag fått min nya design. Jag har velat byta ut min design ett bra tag men det har inte varit så lätt att hitta någon som gör bloggdesigner. Eller jag har hittat flera men just nu har de en paus i deras arbete.. Typiskt! Men så i förrgår hittade jag denna sida och efter lite letande hittade jag den designen som jag nu har :) Så ja, jag köpte en färdig design.

För många kanske det låter helt galet att lägga pengar på en bloggdesign, men jag känner att det var värt det! Jag har en stark känsla av att jag kommer skriva en hel del i bloggen nu när jag åker och en fördel är ju om man trivs med sin blogg, vilket jag verkligen gör nu! :)

Nu blir det storstädning utav min nästan tomma lägenhet sedan lite fika med lillasyster på stan :)

Kram!
Postat av: DESIGN BY SHORTY

aw, tack för ditt lilla tack tal ;p det fungerade för att göra mig glad hihi! Tack själv för visat intresse :)

2010-11-19 @ 14:17:02
URL: http://designbyshorty.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0