Morsdags kort

publicerat: 2010-05-13 @ 08:29:55

Allt gick bra igår när jag var barnvakt.

Jag lovade barnen att vi skulle göra morsdags-kort nästa vecka så jag har kollat runt lite på nätet för att få idéer för hur man kan göra dessa kort. Det är ju bara att låta fantasin flöda, men det känns som att en helt ny världs har öppnats sig för mig :)

Har inte trott att det funnit såå mycket material och tips hur man kan göra fina kort. Hittade mycket fint på många olika sidor om scrapbooking, nu blir att rota runt här hemma och se om det finns något man kan använda.



Bild: google.se

Här är två är många många idéer på hur man kan göra, allt med scrapbooking.
Nu ska jag ta och börja leta runt lite här hemma annars får det bli en sväng till Panduro, måste ju prova detta själv först så jag vet hur lätt,svårt det kan vara..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0