Julshopping

publicerat: 2010-12-25 @ 18:54:03
Imorgon är det ju den årliga mellandagsrean då nästan alla ger sig ut ur sina hus för att stå och knö med enormt många fler människor för få köpa kläder eller vad det nu kan vara. I vår familj har vi nästan aldrig varit på mellandagsrea, 1gång kan jag komma ihåg att vi varit iväg och nej, det är inget jag gärna gör om!

Det var fullt med folk, alla var som galna och knödde som bara den för att skulle komma fram..
I år kommer jag absolut inte gå på rea, för jag får inte lov att köpa några kläder! Har redan som det är lite problem med att få plats med allt jag vill ha med mig till USA..

Men trots att jag inte ska på mellandagsrea så hindrar ju inte detta mig från att handla ändå, internet är en fin uppfinning! :)

´
Klickade hem denna idag, en Ipod touch 4G



Köpte även till ett sportsband, så jag ha den när jag tränar



Detta köpte jag även till Nike+ sportkit

Nike+
är ett samarbete mellan Apple och Nike. Det finns vissa utav Nikes skor som hete Nike+ detta innebär att de har en funktion som med hjälp utav en sensor och din Ipod eller Iphone kan mäta hur långt di springer men också hur mycket du förbrukar.

Sedan kan man lägga upp detta på en speciell hemsida, där kan du se dina resultat och hur du utvecklats, detta är bara en liten del av allt du kan göra..
Visst är det en bra funktion?

Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0