CCC

publicerat: 2011-09-24 @ 05:02:20

Hade bara den yngsta hemma hela dagen idag eller ja fram tills kl. 15 då de andra två kommer från bussen, är inte helt van vi detta ännu.. Brukar ju alltid ha den yngsta hemma antingen hela dagen eller så tills 11:30 när mellantösen slutade skolan men inte längre! Nu får jag nöja mig med två heldagar med den yngsta, idag var det andra fredagen irad som hon stotgrät för att hon inte fick åka till skolan, stackarn fick vara hemma och leka hela dagen istället.

För att få henne på lite bättre humör gjorde vi play-doh-lera sedan efter lunch bakade vi lite, blev CCC - Chocolate Chip Cookies, känns som dem är så typiska för USA.

Vi fick toppbetyg på kakorna utav resterade i familjen :)
"Rebecka, you have to make more of these, its the best CCC ever!" Kan man få ett bättre betyg?



Jag försökte mig på att göra en krokodil :)
Gav den sedan till tjejen och smash! Så va den krokodilen borta haha






Gjorde en orm istället för en krokodil, tjejen gjorde också ormar så vi skapade en liten familj, vad tycks?





CCC





Riktigt goda var(är) dem!





Tjejen hade sitt vatten bredvid kakorna och hon ville promt att det skulle vara med i kortet men tog ett separat kort på hennes vatten istället :)



Här kommer lite kort på annat som vi gjort det senaste


















Postat av: Mamma

Oj, vad mycket ni hinner. Du har då fantasi, det flintskalliga fåret var ju för söt. Och kakorna ser väldigt goda ut, förstår att familjen blev glad.

Kram

2011-09-24 @ 12:19:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0