Nyfiken

publicerat: 2011-10-04 @ 15:09:58

Jag sitter och väntar nyfiket på att Apple ska släppa sin nya mobil nu idag, vill så gärna se hur det ser ut sedan vill jag ju mer än gärna veta om man kommer kunna köpa den abonnemangsfri eller inte..

Håller ju på att spara ihop till en Iphone så vill gärna att man ska kunna köpa den nya utan abonnemang för annars får jag vänta tills jag är hemma i Sverige igen, får bara hoppas på att den inte är allt för dyr också :)


Nu blir det ut till köket för att stöka runt lite haha, men det blir inga kanelbullar här inte även om det är den dagen idag.



Xoxo
Rebecka

Postat av: william

fin header:D



Vad tycker dom om mina "Never Give Up" bilder som jag har tagit på min vän Daniela:D?

2011-10-04 @ 15:28:53
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Mamma

Kl. 19 svensk tid kan du se den verkar det som. Den ska se likadan ut men ha bättre processor, kamera och nya app-funktioner. Vill ha-begäret har definitivt vaknat:)

Erica kom och överraskade med bullar i dag,jättegoda.

Ha det bra,

2011-10-04 @ 18:30:05
Postat av: Pappa

Hej!



Blev du besviken när det inte blev iphone 5 utan bara en uppdatering med namn 4S. Har du kollat om alla utlovade ändringar finns med i den nya 4S eller är det något som står på tur till 5:an när den kommer. Du får väl skicka önskelista till tomten om en ny iphone, men glöm då inte att skriva att du är i USA.



Saknar dig, vi hörs.

2011-10-05 @ 21:08:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0