Svårt val

publicerat: 2011-11-19 @ 01:23:20
Skulle vilja ha lite smakråd ifrån er..


Har hittat två jackor som är väldigt lika men på samma gång olika.
Så vill veta vad ni tycker om dem och vad gäller färgen, kan direkt säga att modell 1 finns inte i blå färg och modell 2 finns inte i röd färg.

har provat den röda på men inte den blå, så ska se om de har den i butik för vet inte om dem är lika långa, kunde inte hitta något om det på deras hemsida.


Nu till något helt annat, köpte mig en ny mascara idag, inte en dag för tidigt..
Som vanligt blev det ett nytt märke och modell... Men shit vad billigt det var! 10dollar för en mascara som jag vet kostar runt 180kr hemma i Sverige. Kommer helt klart köpa på mig några innan jag åker hem så jag kan byta när man ska och inte vänta i ca 1,5år ok, så länge har jag dem inte men alldeles för länge.


Modell 1






Modell 2




Postat av: Mamma

Jisses, detta var inte lätt. De är snygga båda två men den röda verkar ha fler fickor och det kan ju vara praktiskt.

2011-11-19 @ 09:28:08
Postat av: pappa

De ser bra ut båda två jackorna. Vad jag ser så har modell 1 ingen huva medan det har modell 2. Vill man inte ha huva så är valet klart, modell 1.

Sen tycker jag att modell 1 ser lite fräsigare ut med sina vita spännen. Men modell 2 kan också vara mer klassisk och blir diskretare med sina svarta spännen.



Är det någon skillnad på längden får du avgöra om det har någon betydelse, tänk på tex längd på kjol. En del vill inte att kjolen skall gå nedanför jacka, när de har kjol som går ovanför knät.



Prova och välj den du känner att du trivs i. Är huvan avtagbar på modell 2 så tänk på hur den blir utan huvan på, tex hur ser då kragen ut.



Du väljer och jag väntar med spänning vilken modell som blir ditt val.



Hälsningar

Pappa

2011-11-19 @ 14:45:02
Postat av: Anonym

Jag tycker den blåa ;)

2011-11-19 @ 17:44:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0