i'm back

publicerat: 2011-11-03 @ 12:38:17
Har inte blivit mycket skrivande nu det sista men har inte haft ström på ett par dagar men nu är allt tillbaka igen och jag är väldigt glad för detta :)

I och med att den första snön kom i lördags den 30e oktober så hade ju träden fortfarande löv kvar och detta plus närmare 10cm med tung snö gjorde att det blev för tungt så de föll som bara den, jag hörde många grenar falla när jag skulle sova.

Ioch med all snö blev halloween lite annorlunda än vad vi hade tänkt oss, vi hade ju tänkt gå till någon pub eller så men det blev inget med det. jag har i alla fall fått fira halloween och gått på trick or treat.

Skriver mer och lägger in bilder ikväll.


Xoxo
Rebecka



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0