Christmas is here

publicerat: 2011-11-26 @ 03:43:32
Ja, idag är det ju bara 30 dagar kvar till jul eller 29 tycker ju jag egentligen i och med att jag är svensk och för mig är julaftonen den 24:e..

Eller det är lite konstigt här för det heter christmas eve den 24:e men de ger julklappar den 25:e alltså på christmas day. Så över allt ex. reklam för att man ska köpa julkort så står det Christmas day December 25th.

Men i och med att Thanksgiving är över så är det dags att förbereda inför julen, så idag åkte lite julpynt fram och även granen, så den är pyntad och klar, vi hängde också upp våra sockar så tomten och jag har också fått en! :)
Så gulligt av dem och köpa en till mig! En fin röd med ett guldigt R på :)


My stocking with the christmas tree in the background




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0